pátek 19. srpna 2016

Konec prázdnin, začátek háčkovací sezóny...

Po delší odmlce se konečně dostávám k dalšímu psaní. Ne, že by byla nouze o nápady, navíc stále háčkuji o sto šest v každé volné chvíli, jen čas není kde brát...
Ale dnes jsem tu, zapomínám na vše, o čem jsem psát CHTĚLA a vrhám se na to, o čem aktuálně psát CHCI. 
Se začátkem léta jsem sedla k papíru a začala si psát, čím chci obohatit svůj obchůdek na Fleru. Po chvilce jsem zjistila, že většina nápadů se týká podzimu a že, i když teploměr ukazuje přes 40° na sluníčku, je načase prohrábnout zásoby zimní vlny a jít do toho. Jak řekl můj muž, mělas začít už před měsícem... A tak návštěvy v parném horku zíraly, jak mám na háčku silné hřejivé vlny...
Můj hlavní směr byl jasný. Návleky na nohy. A proč? Protože můj život ovládla nová posedlost - barefoot. Jestli o něm nic nevíte, hoďte si toto slovíčko do googlu. Barefoot obuv, barefoot životní styl... Zkrátka a dobře, chodíme s holkama bosky, nebo v botkách napodobujících bosou chůzi. V létě žádný problém. Ale podzim, zima, jaro... mrznou nožky. A lékem na mrznoucí nožky je.... zateplit kotníky. Zateplené kotníky udržují v teple celý organismus. To jsem prostě já, zmrzlina, musela vyzkoušet. A opravdu to funguje. A tak jsem začala háčkovat návleky na nožky, nejdřív pro sebe, pro princezny, a posléze i pro Fler. A pak i návleky na ruce. Bezprstové rukavice. Hodlám vyzkoušet různé materiály, zatím jsem měla na háčku vlnu, akryl, alpacu, chystám se na merino a další lahůdky... Návleky jsou úžasně jednoduché, navíc můžou být efektním doplňkem k legínám, podzimním sukním i kalhotám. A to teplo, které šíří po celém těle....  




Návleky mých dcer ještě čekají poslední úpravy (holky se těší, že si můžou vybrat k našití knoflíčky podle svého přání - ony milují moji krabici s knoflíčky!!!), a tak jejich fotky budou někdy příště. 
Současně s návleky na nožky vznikají i bezprsťáčky na ruce.




Všechny tyto krásné fotky dělá můj muž, a vězte, je vážně legrace zapojit chlapa do focení módy :-) O víkendu ho čeká další várka profi focení :-)
A alespoň ukázka toho, co jsem dělala na začátku léta, a také se to týkalo mé barefoot posedlosti... Bosé sandálky nyoshoos:


Více na mém Fleru, nebo konkrétně tady a taky tady :-)
Děkuji za vaši návštěvu u mě a přeji všem krásný den, ať už s háčkem, nebo bez něj :-) 



1 komentář:

  1. Tak to je dobré, že to takhle máte. Manželka háčkuje hlavně o prázdninách, ale ona je učitelka, tak to je jasné. I když u nás se háčkovací příze neztratí kdykoliv v roce. Jenom těch balíků, které jí vyzvednám na PPL boxech a výdejních místech. :) Ani nevím, kde na to bere čas. Ale baví ji to, tak to je důležité. :)

    OdpovědětVymazat